DIY - Kurczak

Autorką diy jest Montownia Ody



Widziałam gdzieś w internecie kurczaki z serduszkiem zamiast skrzydełka i bardzo mi się spodobał ten pomysł. Postanowiłam zrobić sobie szablon i uszyć filcowe zawieszki - kurczaki.



Elementy kurczaka wycięłam z filcu w arkuszach o grubości 3mm. Jeśli macie cienki filc, to przynajmniej grzebyk i piórka ogona trzeba zrobić z dwóch warstw (można je zszyć albo skleić). Części kurczaka połączyłam ściegiem dzierganym, wszywając jednocześnie grzebień, dzióbek i 3 piórka tworzące ogon. W środek włożyłam trochę wkładu do poduszek, żeby zawieszki nabrały objętości.



Oczka i skrzydełka - serduszka przykleiłam klejem Magic. U dołu wszyłam dwa kawałki wstążki z nawleczonymi koralikami - w ten sposób powstały nóżki. Do grzebyczka przymocowałam wstążeczkę z koralikiem, która służy do zawieszenia kurczaka.



Poniżej zamieszczam schemat kurczaka. Po kliknięciu obrazek się powiększy - można zapisać na dysku i wydrukować w dowolnej skali. Zapomniałam o dzióbku, wystarczy wyciąć z filcu mały trójkącik. Na schemacie nie umieściłam też oczu, bo to po prostu dwa kółeczka - większe białe i mniejsze czarne.




Udostępnij:

Prześlij komentarz

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes